ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ NP 110
“Όταν βρίσκεστε σε ένα σταυροδρόμι πεδίων, επιστημών ή πολιτισμών, μπορείτε να συνδυάσετε υπάρχουσες έννοιες σε ένα μεγάλο αριθμό εξαιρετικών ιδεών.” — Frans Johansson.
Είναι επιτακτική ανάγκη οι πάροχοι υπηρεσιών υγείας, και ιδίως ψυχικής υγείας, να κατανοούν το ρόλο που παίζει η διατροφή στην ψυχικής υγεία και ψυχοσωματική λειτουργία. Επίσης οι πάροχοι διατροφικών/διαιτολογικών παρεμβάσεων να κατανοούν το ρόλο των ψυχονευρολογικών λειτουργιών στη διατροφική πρόσληψη, συνήθεια και κατάσταση.
Ωστόσο, μέχρι τώρα, ούτε οι φοιτητές ούτε οι επαγγελματίες έχουν εκτεταμένη πρόσβαση σε πανεπιστημιακού επιπέδου εκπαίδευση σχετικά με το πώς την αλληλεπίδραση της διατροφής με τις ψυχολογικές/νευρολογικές διεργασίες, λειτουργίες και εμπειρίες.
Το NP 110: Εισαγωγή στις Μεθόδους Διατροφικής Ψυχολογίας – τα θεμέλια για τη Διατροφική Ψυχολογία. Αυτό το μάθημα παρέχει 10 μονάδες CE και 10 μονάδες CPE και είναι δομημένο σε επτά ενότητες. Μετά την εισαγωγή, κάθε ενότητα παρουσιάζει τα έξι διαφορετικά στοιχεία που περιλαμβάνονται στη διατροφική ψυχολογία: τα ψυχολογικά, συμπεριφορικά, γνωστικά, ιδιοδεκτικά, αισθητηριακά-αντιληπτικά και ψυχοκοινωνικά στοιχεία. Εισάγονται η γλώσσα και οι έννοιες, και εξετάζονται τα τρέχοντα ερευνητικά ευρήματα σε κάθε στοιχείο.
Το NP 110 είναι το πρώτο από τρία μαθήματα στη σειρά NP 100 που θα αποδώσει την Πιστοποίηση της Διατροφικής Ψυχολογίας.
Για μια επισκόπηση του NP 110, κατεβάστε το φυλλάδιο του μαθήματος.
*Τα πρώτα εκπαιδευτικά μαθήματα στη Διατροφική Ψυχολογία ήταν μέρος του αρχικού πιστοποιητικού που αναπτύχθηκε από το CNP και διδάχθηκε μέσω του Πανεπιστημίου JFK από το 2008 έως το 2020.
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα Διατροφικής Ψυχολογίας προσφέρει Μονάδες Συνεχιζόμενης Εκπαίδευσης σε επαγγελματιες.
Το NP110 προσφέρει 10 μονάδες Συνεχιζόμενης Εκπαίδευσης (10 CE Credits) και 10 μονάδες Συνεχιζόμενης Επαγγελματικής Εκπαίδευσης (10CPE Credits).
ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ;
- Διαιτολόγους, Διατροφολόγους
- Ψυχολόγους, Κοινωνικούς Λειτουργούς, Συμβούλους Ψυχικής Υγείας
- Σχολικούς Συμβούλους, Εκπαιδευτικούς
- Ιατρούς, Ψυχιάτρους, Νευρολόγους, Γενικούς Ιατρούς
- Νοσηλευτές. Ειδικούς Υγείας
- Οποιονδήποτε με ενδιαφέρον στον τομέα της διατροφικής ψυχολογίας
ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ
- Διατύπωση του ορισμού της Διατροφικής Ψυχολογίας (NP)
- Απαρίθμηση και ορισμοί των έξι αξόνων της διατροφικής ψυχολογίας
- Περιγραφή ερευνητικών μελετών που αποδεικνύουν τη Σχέση Διατροφής-Ψυχικής Υγείας (DMHR)
- Αναφορά ερευνητικών μεθόδων που χρησιμοποιούνται στην έρευνα σχετικά με την ψυχοδιατροφή
- Προσδιορισμός διατροφικών προτύπων που συχνά χρησιμοποιούνται στην έρευνα σχετικά με την ψυχοδιατροφή
- Εξήγηση των κατευθυντήριων γραμμών και των πεδίων εφαρμογής για τη χρήση των πληροφοριών αυτού του μαθήματος σε κλινικά περιβάλλοντα (εκπαίδευση έναντι παρέμβασης ή διάγνωσης, κλπ.)
Επισκοπήσεις Ενοτήτων
Ενότητα 1: Εισαγωγή
Αυτή η ενότητα εισάγει όρους και έννοιες που χρησιμοποιούνται στον τομέα της διατροφικής ψυχολογίας και συζητά το ρόλο της διατροφής στην ψυχολογική λειτουργία και την ψυχική υγεία. Επίσης, εισάγει τα έξι στοιχεία που ενημερώνουν τη διατροφική ψυχολογία και τις ερευνητικές μεθόδους που χρησιμοποιούνται στον τομέα.
Η Ενότητα 1 ολοκληρώνεται όταν το Κουίζ της Ενότητας 1 έχει βαθμολογία 75% ή υψηλότερη
Ενότητα 2: Σχέση διατροφής-ψυχολογίας (Diet–Psychology Relationship, DPR)
Αυτή η ενότητα εξετάζει τη Σχέση Διατροφής-Ψυχολογίας (DPR). Η DPR εξετάζει τη σχέση μεταξύ της διατροφικής πρόσληψης και όλων των πτυχών της ψυχολογικής λειτουργίας και ευημερίας. Οι μαθητές θα επανεξετάσουν βασική έρευνα που υποστηρίζει το ρόλο της DPR στην κατάθλιψη, τη διάθεση και την ευημερία. Εξετάζονται τα κύρια διατροφικά πρότυπα που μελετώνται στην έρευνα σχετικά με την DPR. Εισάγονται βασικοί όροι και ορισμοί που χρησιμοποιούνται εντός της DPR.
Η Ενότητα 1 ολοκληρώνεται όταν το Κουίζ της Ενότητας 2 έχει βαθμολογία 75% ή υψηλότερη
Ενότητα 3: Σχέση διατροφής-συμπεριφοράς (Diet–Behavior Relationship, DBR)
Αυτή η ενότητα εισάγει τη Σχέση Διατροφής-Συμπεριφοράς (DBR), η οποία ασχολείται με τους υποκείμενους μηχανισμούς που επηρεάζουν τις συμπεριφορές διατροφικής πρόσληψης. Αυτές περιλαμβάνουν την αναμονή, τη διαθεσιμότητα, την εξαρτημένη μάθηση, τη γευστικότητα, την ηδονική κατανάλωση, τον κορεσμό/πληρότητα, τους μηχανισμούς ελέγχου συμπεριφοράς, την πείνα και την επιθυμία, το μονοπάτι επιβίωσης της φρουκτόζης και την ανταμοιβή. Εισάγονται όροι και ορισμοί που χρησιμοποιούνται εντός της DBR.
Η Ενότητα 1 ολοκληρώνεται όταν το Κουίζ της Ενότητας 3 έχει βαθμολογία 75% ή υψηλότερη
Ενότητα 4: Σχέση διατροφής-γνωστικής λειτουργίας (Diet–Cognition Relationship, DCR)
Αυτή η ενότητα εισάγει τη Σχέση Διατροφής-Γνωστικής Λειτουργίας (DCR), η οποία περιλαμβάνει τη σχέση μεταξύ των διατροφικών μας προτύπων και της γνωστικής μας λειτουργίας (δηλαδή, μνήμη, προσοχή, μάθηση, συλλογισμός και λήψη αποφάσεων). Παρουσιάζεται τρέχουσα έρευνα που απεικονίζει αυτή τη σχέση. Εισάγονται βασικοί όροι και ορισμοί που χρησιμοποιούνται εντός της DCR.
Η Ενότητα 4 ολοκληρώνεται όταν το Κουίζ της Ενότητας 4 έχει βαθμολογία 75% ή υψηλότερη
Ενότητα 5: Σχέση διατροφής-αισθητηριακής-αντιληπτικής λειτουργίας (Diet–Sensors–Perceptions Relationship, DSPR)
Αυτή η ενότητα εισάγει τη Σχέση Διατροφής-Αισθητηριακής-Αντιληπτικής Λειτουργίας (DSPR), η οποία περιλαμβάνει τη σχέση μεταξύ των διατροφικών μας προτύπων και της αισθητηριακής-αντιληπτικής λειτουργίας. Οι αισθητηριακές-αντιληπτικές διαδικασίες περιλαμβάνουν την όραση, τον ήχο, την όσφρηση, τη γεύση και την υφή, καθώς και το πώς αυτές οι αισθήσεις και οι αντιλήψεις μας για αυτές επηρεάζουν τις προτιμήσεις μας για τρόφιμα, τις επιλογές και τη διατροφική πρόσληψη. Εισάγονται βασικοί όροι και ορισμοί που χρησιμοποιούνται εντός της DSPR.
Η Ενότητα 5 ολοκληρώνεται όταν το Κουίζ της Ενότητας 5 έχει βαθμολογία 75% ή υψηλότερη
Ενότητα 6: Σχέση διατροφής-ιδιοδεκτικής λειτουργίας (Diet–Proprioceptive relationship, DPR)
Αυτή η ενότητα εισάγει τη Σχέση Διατροφής-Ιδιοδεκτικής Λειτουργίας (DPR). Η ιδιοδεκτικότητα αναφέρεται ως η ‘όγδοη αίσθηση’, και περιλαμβάνει την αντίληψή μας για την εσωτερική φυσιολογική κατάσταση του σώματός μας σε σχέση με τη διατροφική μας πρόσληψη. Εισάγονται οι ιδιοδεκτικές αισθήσεις που βιώνονται σε σχέση με τη DPR, μαζί με την εισαγωγή ενός μοντέλου Ιδιοδεκτικής Επίγνωσης για την επίγνωση των ιδιοδεκτικών αισθήσεων σε σχέση με τη διατροφική πρόσληψη.
Η Ενότητα 6 ολοκληρώνεται όταν το Κουίζ της Ενότητας 6 έχει βαθμολογία 75% ή υψηλότερη
Ενότητα 7: Σχέση διατροφής-ψυχοκοινωνικής λειτουργίας (DPFR)
Αυτή η ενότητα εισάγει τη Σχέση Διατροφής-Ψυχοκοινωνικής Λειτουργίας (Diet-Psychosocial Functioning Relationship, DPFR) και το ρόλο που παίζουν η οικογένεια, ο πολιτισμός, η κοινότητα, η κοινωνία και οι κοινωνικοοικονομικοί παράγοντες σε σχέση με τα πρότυπα διατροφικής μας πρόσληψης. Επίσης, εισάγει βασικούς όρους και ορισμούς που χρησιμοποιούνται εντός της DPSR.
Η Ενότητα 7 ολοκληρώνεται όταν το Κουίζ της Ενότητας 7 έχει βαθμολογία 75% ή υψηλότερη
Ενότητα 8: Τελική εξέταση
Οι μαθητές θα δώσουν μια τελική εξέταση που αποτελείται από μια σύνθεση όλων των κουίζ των ενοτήτων που ολοκληρώθηκαν σε αυτό το μάθημα. Η τελική εξέταση έχει σχεδιαστεί για να ενισχύσει τους μαθησιακούς στόχους που περιέχονται σε αυτή την ενότητα.
Οι εξεταζόμενοι θα έχουν πέντε προσπάθειες για να επιτύχουν βαθμολογία 75% ή υψηλότερη στην εξέταση.
Εκτιμώμενος χρόνος ολοκλήρωσης της Τελικής Εξέτασης: Κάτω από 1 ώρα
Early bird -20% έως 30/09/2024
Πληρωμή σε 3 ισόποσες δόσεις
Επενδύστε στο μέλλον σας με το στο Πιστοποιημένο Σεμινάριο Συνεχιζόμενης Μετεκπαίδευσης στη Διατροφική Ψυχολογία!
Τα μαθήματα ξεκινούν στις 21/10/2024 και διαρκούν 12 μήνες. Εξασφαλίστε τη θέση σας τώρα και επωφεληθείτε από την πρώιμη εγγραφή με μια έκπτωση 20% έως τις 30/09/2024!
Μην χάσετε αυτή την μοναδική ευκαιρία να εξελίξετε την καριέρα σας. Δηλώστε το ενδιαφέρον σας συμπληρώνοντας την παρακάτω φόρμα και κάντε το πρώτο βήμα προς την επαγγελματική σας επιτυχία!